Kroszonki powstają nawet latem

Kroszonki

W tym roku moje pisanki wykonuję nawet latem. Znajomi rodzina troszkę się dziwią ;) ale jak ja już to mówię, klient nasz Pan. 
W sierpniu miałam przyjemność wykonać specjalną pisankę dla młodej pary aż z Włoch. 
Wykonana została na strusim jajku- z jednej strony mamy zarys młodej pary, a z drugiej róże z różańcem. W ten projekt włożyłam dużo serca i pracy. Myślę że efekt końcowy jest tego warty.





 Tak wyglądała pisanka w trakcie pracy. 


Kolejnym fajnym wyzwaniem było wyskrobanie na jajku jeża. Wykonałam go tym razem na jajku gęsim. Z drugiej strony wydrapałam drobną koroneczkę.




W przerwie pomiędzy specjalnymi projektami powstawały klasyczne kroszonki z wzorami drapanymi już wcześniej.





Kolejne posty będę dodawała niebawem. 
Pozdrawiam 
Basia 




Komentarze

Popularne posty