podsumowanie 2016 roku

2016 rok

Okazał się dla mnie bardzo szczęśliwy.
Założyłam własną firmę- Gonska Art.

Otrzymałam Polski znak jakości - Poland Handmade.

Zdobyłam 3 miejsce w Górnośląskim konkursie kraszankarskim. 
Zajęłam I miejsce w konkursie #alejaja organizowanym przez portal Homebook. 

Jednym z najważniejszych wyróżnień jest przyjęcie do Word Eggs Museum. 
Nominację dostałam w Mikołajki :D czyli stosunkowo nie dawno. 

Zapraszam wszystkich na stronę internetowa.
http://gotohelena.com/xe/WorldArtist/52825?ckattempt=2

Cudownie uczucie należeć do grona światowych artystów. 

Prezentowane jajeczka zdobyły w tym roku bardzo duże uznanie na wszystkich portalach społecznościowych. 
Są takim podsumowaniem mijającego 2016 roku. 


Tak prezentują się ostatnio wykonane jajeczka, które zostały podarowane pod choinkę, aby pięknie przyozdobiły kolejne święta:D 




Na szybko dodaję zdjęcie jajeczka nad którym obecnie pracuje. Nie jest jeszcze gotowe...
Do ozdobienia została jeszcze cała druga strona 




Jajeczka niestety odeszły na drugi plan. 
W mojej pracowni powstawały inne ozdoby artystyczne. Które możecie zobaczyć na moim drugim blogu
gonseczka.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie 
Basia 

Komentarze

Popularne posty