Sezon 2019 rozpoczęty


Kolejny sezon kroszonkarski rozpoczęty. To już kolejny rok kiedy od stycznia do kwietnia w mojej pracowni królują jajka. Prawie codziennie spędzam parę godzin drapiąc przeróżne wzory na wydmuszkach.
Rok temu na Dni Powiatu raciborskiego wykonałam kroszonkę z zarysem Raciborskiego Zamku. Od tego czasu coraz częściej prosicie mnie o jajka z zabytkami. Niedawno wykonałam komplet jajek z zabytkami Niemieckiego miasta Burghausen. Praca nad takimi jajkami nie jest łatwa, najgorzej jest dobrze rozlokować wzór. Z jednej strony jajeczka jest zabytek, a z drugiej klasyczny wzór.


Cały czas też szukam nowych inspiracji w tworzeniu. Polubiłam łączenie delikatnych koronkowych wzorów z większymi kwiatowymi.




Komentarze

  1. Zazdroszczę kunsztu i umiejętności, piękne prace :-)
    Zapraszam na mojego bloga:
    Oryginalna biżuteria
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty